Thursday, June 23, 2011

perpisahan dan perjuangan,,,

sekejap je rasa nya masa berlalu...
sedar-sedar aku da nak naik sem 6..
dan bila aku da naik sem 6 means senior2 aku da blah,,,
perpisahan paling terasa kowt.. 
sebab aku paling rapat dengan dieorg...
tempat dieorg tak ada ganti beb kat ati aku nie,,
cewah,...


dinner terakhir bersame senior..actually aku sedih time nie tapi tak kan la aku nak nangis depan korg plak,,jatuh la saham aku...haha,,tp sayang la pic nie eriey  tak ada....

ni masa sem 1,,baru nak kenal seekor beruk bernama eriey...haha
time nie kita baru pindah hostel baru kat kasturi,,,hahaha...semua nk seven,,jadi apa?
haha

bollywod time,,,

macam sengal la....
pape pown aku hope sangat kite dapat gather semula,.,,
korg terbaek wok!
manusia lazim nya menjalani satu perkara tanpa disedari akan sampi satu tempoh masa kita akn berpisah,,
dan aku harap kita samew2 berjaya,,,
aku syg semua senior aku sem 6 cohort julai 08..!

No comments:

Post a Comment