Thursday, June 23, 2011

kami langgar dinner!

tema nye purple...
hahah...
slumber jew aku dengan geng aku pakai warna laen..
lantak la janji datang dan support aktiviti kolej...
tak ada papew sangat yg best..
adalah sikit pic2 sekitar dinner....
tapi banyak pic dengan bff aku...


line up paling latest...tp sebenar nya tertinggal dua org... si ecah n si zura...sori beb,,time ni korg kat mana?sapew suh merayap,,kan dah tak dapat amek pic bersama,,,



                                           sekitar dinner wif bff.....


keh3...tq eyza ko edit pic ni...aku curi sebab lawa la plak,,,terbaek kak long!



kesengalan melanda meyh..muke sorg-sorg kalau tak mintak kaki saiz 8 U.S tak boley ek,,,

haha..zura,,jangan mara,,baru jumpa la...dah kene mara dengan ko baru jumpa,,,fuh...lucky babe,,

haaaaaaaaaaaaa!
ini dia....
1st time dinner aku bersama yang tersayang..
si degil ni..
i love u syg!

No comments:

Post a Comment