Friday, March 25, 2011

caller ringtones pye pasal...

cite nyer mcm nie..
da lama x kol membe aku..
saja nak tanya kaba n habis an kredit aku yg sikit nie..
hahaha
muke punya ganas tp ringtones berbunga ..
 sial la ko mamat...!!
call sekali x agkat..kali kedua aku call baru agkat..
 itu pown da nak smpi operator jwb baru die agkat.. 
 kire nyer 2 kali la aku layan lagu ringtones die nie..
sedap la gak..

tanya punya tanya rupa nya lagu rini af..
 aku suka part chorus nye.. 


Chorus
Apa sebenar yang kau pendamkan
Di dalam hati buat diriku
Yang tidak arif permainan jiwa
Atau sekadar
Mahu mencuba kekuasaanmu
Memukau sukma para wanita
Yang serba naif sepertiku
Apakah sebenarnya
Yang kau pendamkan
Yang kau pendamkan di hatimu buatku

lirik nya memg terbaek,,
best..haha..
dah mcm bangang aku ni agak nya lyn lagu2 mcm nie...
 tp korang try la dengar lagu nie..
 maybe aku nie out of date kowt sbb membe aku ckp lagu ni lagu lama
 tapi lantak la..
 sbb aku baru jew dengar,,
 kih2...

No comments:

Post a Comment