Friday, March 4, 2011

bilik lubuk duit aku...

hahaha 
belum apa2 aku da gelak..
sengal la..
masuk air plak aku ptg2 nie..
bilik oh bilik...
bersepah gilew...!!
lau kene rush dgn warden mampos kantoi bodo jew
spender n boxer bersepah,,cawan da bapew lme x basuh pown ada,plastik2 jajan
confirm2 malu wei..
tp dak2 laki an...
standart la sepah2...
asal an xada tikus tumpang sekaki dah la..
2 da kes melampau name nyer....
ntah jin apew masuk kat aku arini 
ley plak rajin nk kemas bilik..
 kutip smpah2,vacuum bilik,kemas kabinet,susun nota.. 
haha,,untung mak cik2 kat luo 2 nk uat aku jd menantu...
n disbbkan aku rajin la aku dpt ganjaran nyer,,
rupe2 nyer bersepah2 duit syiling kat dlm bilik aku nie.. 
Ya ALLAH,,napew la aku  x taw dr dlu... 
lau x confirm dr dulu aku rajin kemas bilik...
cube korg byg kan arini aku kemas dpt rm4.70...
lau kali dgn 159 mggu(ckup 3 taon aku uat dip)
da bape ringgit aku kumpul??
haaaaa!
cube kire cpt....
jwpan nyer rm 747.30 ..
byk la 2 an...
xpaya kuo modal,just kemas uma n kutip duit syiling yg bersepah2.. 
 hehe.
kepada mat,cherm,pudin n mun,...
sila letak duit anda bersepah2 ag...  
aku jnji akan kutip syiling korg 2...

 

4 comments:

  1. mak aii...
    giler PEMALAS thp x engt dunia ko...

    ReplyDelete
  2. wahhh! tula kau. jd org rajin ni mmg beruntung ;p

    ReplyDelete
  3. mai:eleh..ckp jew..meh la dtg kemas kan,,
    hahaha

    ReplyDelete