Friday, September 9, 2011

MAJLIS BERBUKA PUASA SEM 6

inilah die aktiviti kelas yg sempat di buat oleh pelajar-pelajar sem 6 tahun ni..
jadual ketat sangat sampai aktiviti yang kolej anjurkan pun kiteorg tak boleh join..dalam padat-padat tu sempat juga curi masa,,,alhmdulilah..jadi juga majlis ni

apa-apa pun malam tu best sangat...meriah sangat! 
majlis tu dibuat kat rumah kosong kat magna..
di uruskan sepenuh nya oleh budak-budak kelas aku..
susah payah beb dieorg ni nak menjayakan majlis berbuka puasa ni..
siap bergadoh lagi dalam meeting,,sebab masing-masing nak yang terbaik..
mana tak nye dekat rm1000 duit kelas aku habis di belanja kan utk makanan..
tiap-tiap rumah masak lauk yang sedap..
nasi briyani,puding,kuih macam-macam jenis,daging black paper la dan macam-macam lagi lah..
dan lauk paling laku malam tu ,,,

JENG JENG JENG!!!
TOMYAM DARI RUMAH BUDAK-BUDAK LAKI..
tq to macha and cherm berganding bahu masak tomyam tu...
cherm masak hp tak lepas dari telinga sebab nak mintak tolong dari mak die...
yang lain-lain macam aku ni tolong potong-potong je..huhu
tak dapat lesen lagi nak masuk dapur..

sedar tak sedar ni lah aktiviti kelas kami bersama yang terakhir...
aku puji kelas aku even ada macam-macam group/koloni tapi dieorg nie profesional..
sebab kalau hal yang melibat kan kelas sume bersatu-padu...
cayalah!
aku sayang korg semua!

tapi ada juga sedih nya cerita aku ni..
kiteorg jemput semua staff kat kolej tapi malam tu bape org je datang..
mungkin busy kowt...
rasa sedih la juga sebab ni lah majlis berbuka terakhir,,,
kalau semua ada kan best..

kat sini adalah sikit-sikit gambar time majlis tu..

keluarga besar kami..tapi ramai yang tak ada dalam pic ni,.tak muat! huhu..aku yang comel duduk kat depan tu,...terkangkang lagi!


wah3..en.syakir di kelilingi para gadis...dalam bilik pun jadi amek pic,,,masing-masing sume gile glamour!


jejaka-jejaka tampan yang turut memeriahkan majlis..dua dari kanan tu SIR ABU MUSA dah DIMILIKI secara sah oleh bff aku si eyza dagu double! kih2


tengok tu si faza,,tak menyempat..periuk-periuk skali di bawak bergambar...sengal!


budak-budak kelas yang non-muslims pun datang bagi sokongan,,,terbaek wok!


sekali tengok macam keluarga bahgia la pulak..aku jadi bapak,noi jadi mak nye,hana jadi anak kami berdua...ntah mcm mane boleh terkena pulak..
mesti akan rindu saat-saat macam ni..

kepada budak-budak sem 6 cohort jan..
tq sgt utk majlis tu...
lepas ni dah nak LJM..
mudah-mudahan semua lulus dgn cemerlang..
sekian..

No comments:

Post a Comment